Dżem

"W życiu piękne są tylko chwile"

wtorek, 25 sierpnia 2015

25.08.2015

Wczoraj do Szymka a raczej jeszcze do jego Mamusi trafił piękny album, który prezentowałam niedawno na blogu.
Mamusia zadowolona i jak tylko Szymus znajdzie Się po drugiej stronie brzuszka to wtedy karty albumu zapełnia się jego słodkimi zdjęciami <3

A już powstaje kolejny album robiony metoda hidden hinge. Tym razem będzie to prezent urodzinowy. Nie mogę zdradzać jeszcze szczegółów. Myślę ze 10 września pojawi Się film :)

Tu jedynie mała zapowiedź

A dziś odwiedził mnie "święty M.." zwany też kurierem :P i przywiózł mi dużo prezentow (za które sobie sama zapłaciłam haha) 


Są to dwie kolekcje z magicznej kartki - rajski ogród oraz magia ombre. I bardzo dużo tekturek. Teraz to będzie jazda ;P niech tylko Maja pójdzie spać hehe :* 
Enjoy :*

4 komentarze:

  1. Ale się zatekturowałaś! :D Nie mogę się doczekać filmu z albumem :) Już widać, że jest boski :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no sama byłam w szoku że tyle tego jest :p chyba mi wystarczy na rok :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Och znamcto uczucie przebierania nóżkami w oczekiwaniu na kuriera :P Zakupy boskie. Może chcesz się przydasiami powymieniać? mam sporo nadmiarów albo przydasi z którymi nie wiem co zrobić (kwiatowe vintyge)... Pozdrawiam Marysia/chiang mai/elemiach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo chętnie :) tylko ja to chyba nie mam takiej pięknej ilości przydasi jak Ty :)
      Ale mam np fajny stempel na zbyciu bo przyszły mi dwa takie same :)

      Usuń