Dżem

"W życiu piękne są tylko chwile"

piątek, 4 listopada 2016

Album dla Filipka :*

Hello :*

Dawno mnie tu nie było...

Dziś wracam do Was z albumem, który zrobiłam dla Filipka (synka mojej koleżanki, który się nie dawno pojawił na świecie).

Album robiony w głównej mierze z kolekcji Lemoncraft - "Tiny Miracles". Ale były tam też Galeria Papieru czy papiery które dostałam od Beatki (za co jej jeszcze raz dziękuję :* )

Jakiś czas temu, wstawiłam już filmik na Youtube, ale dziś jeszcze chciałam zaprezentować go w formie zdjęć.

Także zapraszam serdecznie :)































A tutaj jeszcze filmik:




Pracę zgłaszam na wyzwanie ScrapAndMe



Pozdrawiam 
Rybka :)



5 komentarzy:

  1. Przepiękny album. Taki dopracowany nawet w najmniejszym szczególe. To będzie miał Filipek pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album :) Na pewno ucieszy obdarowanych :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity album!!! Uwielbiam te wszystkie zakamarki, kieszonki, zakładki itd! A jak będzie cudownie wyglądał ze zdjęciami!!!
    Bardzo dziekuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za te miłe słowa :-) :-)

    OdpowiedzUsuń