Dżem

"W życiu piękne są tylko chwile"

czwartek, 8 października 2015

Album wakacyjny :) Moje wspomnienie z Wakacji - Privlaka 2015

Już kilka dni temu na moim kanale na Youtube pojawił się filmik pokazujący album wykonany metodą Hidden Hinge w którym już niebawem zagoszczą zdjęcia z naszych tegorocznych wakacji w Chorwacji.
Kolekcji jakiej użyłam to "Rafa Kolorowa", "La magia ombre" i "Rajski Ogród"  - wszystkie z mojej ukochanej magicznej kartki :)












Zapraszam serdecznie do oglądania :)


Moją pracę zgłaszam w Październikowym wyzwaniu Magicznej Kartki pt."Praca w moim stylu". Mój styl to przede wszystkim kolory, lubię gdy moje prace są kolorowe i radosne. 

3 komentarze:

  1. Super album! Świetny pomysł na zatrzymanie wyjątkowych wspomnień :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy album :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, moje zdjęcia pewnie jeszcze długo poczekają na wakacyjny album... Ale bardzo dziękuję za motywację! Album jest świetny. :)
    W imieniu DT Magicznej Kartki dziękuję za udział w naszym październikowym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń