Dżem

"W życiu piękne są tylko chwile"

piątek, 9 października 2015

"LIEBSTER BLOG AWARD" :)

O kurczaczki sama w to nie wierzę, ale zostałam nominowana do blogowej zabawy pt. „Liebster Blog Award”.  Sama zabawa skojarzyła mi się z czymś w rodzaju „Złotych Myśli”, którą zakładało się w podstawówce haha nawet gdzieś to mam to pokaże zdjęcie J




Nominowała mnie Kasia z bloga - http://happyscrapkate.blogspot.com/ za co baaardzo Ci dziękuję :*
W ogóle to uśmiałam się przy oglądaniu jej odpowiedzi na 11 pytań, bo mam wrażenie jakby mówiła o mnie ;p Szczególnie jeśli chodzi o zapominanie, zawsze myślałam, że tylko ja mam z tym problem, że nie pamiętam praktycznie o niczym ale chyba nie jestem sama ;p Najgorsze dla mnie jest to, że umówię się z kimś i o tym zapominam! Mówię coś a za chwilę już tego nie pamiętam ;p Na szczęście moi znajomi również są bardzo wyrozumiali wobec mnie i mi to wybaczają J

Wracając do zabawy, z tego co już zdążyłam „zaczaić” to chodzi o to, że osoba, która została nominowana musi odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która ją nominowała. I powinna nominować kolejne 11 osób(Tu głównie chodzi o zwrócenie uwagi na nowe blogi) czyli np. takie jak mój ;p – Btw. Matko Kochana skąd ja wytrzasnę tyle ludzi!? :p

Jako, że Katarzynka prosiła o odpowiedzi „nakręcane” z miłą chęcią odpowiem na pytania właśnie w ten sposób. W sumie kilka filmów nakręciłam, głównie to były prezentacje moich prac i słyszeliście Tylko mój głos, a dziś dostaniecie również moją „Facjatę”

Tak więc zapraszam na film :) 
(łooo Matko, ale ikonka! ;p)

Ja do zabawy nominuję Marysię z bloga http://www.tworczaprzestrzen.pl/ (Ona już ma 2 lata blog, ale nie znam nikogo innego) i to by było na tyle hahah
Ja po prostu nie znam więcej dziewczyn, które mają blogi! Gdybym mogła nominować jakiś znajomych z FB to by nie było problemu ;p
Może później uda mi się kogoś znaleźć, kto nie brał udziału w tej zabawie.

Nominuję jeszcze Martę z bloga http://tworczopokrecona.blogspot.com/
 (i dalej poszukuję) ;D

A oto moje pytania:
1.   W  Życiu najważniejsze dla mnie jest…
2.   Pesymista, realista czy optymista…
3.       Adrenalina czy Spokój…
4.       Rozważna czy romantyczna…
5.       W życiu pasjonują mnie…
6.       Ciepłe plaże czy majestaty gór…
7.       Najpiękniejsze wspomnienie…
8.       Gdybyś mogła cofnąć czas to….
9.       Dyskoteka czy domówka…
10.  Ulubiony film…
11.  Moje największe marzenie…

Ciężko coś wymyślić więc mam nadzieję, że moje pytania Wam się spodobają J Zapraszam zatem do zabawy J


2 komentarze:

  1. I kiedy ja taki filmik mam stworzyć? i kogo nominować jak trochę "samotna" jestem wśród blogów? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się :P ja też jak widać dość samotna wśród blogerów. A filmiku nie musisz kręcić. Możesz odpowiedzieć w formie posta :)

    OdpowiedzUsuń